dimecres, 27 de gener del 2010

Un regalet!

Ahir em vaig adonar que al bloc de la Verónica tenia un regalet per a mi! I haig de dir que m'ha fet moltíssima il·lusió! Un test en que expliques coses de la teva vida, m'agraden, així ens coneixem millor!

1. Dar las gracias a quién te lo otorga:


Gràcies a na Verónica i al seu Bloc Sweet Veruska (m'encanta el nom). Ets la persona més autèntica que he conegut!



2. Nombrar a un autor que te encante:



Federico Moccia. És autor de literatura juvenil, però no puc evitar que m'agradi i que carai! Jo també sóc jove!



3. Nombrar un autor que destaques:



Ken Follet. Amb una gran sencillesa ho explica tot.



4. Un libro que te encante:

Tinc diversos llibre que m'encanten... Hi ha Perdona si et dic amor, del Moccia. També hi ha els dos llibres del Carlos Ruiz Zafón. I un de molt especial: Es pot beure te en un porrò? de Martin Kirby.



5. Qué te emociona siempre:



Qualsevol cosa m'emociona força, sóc una figa-flor com diu mon pare...



6. Algo que odias:



Que la gent arribi tard a les cites...



7. Pasarlo a 7 blogs:

Monica Custodio
Arorua
Dolça Maduixa
La Buhardilla de Lo
Pendientera de Cuento
El Refugio de Artemisa
Ni fi ni fa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada